Prince of Persia
Prince of Persia
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Animáció

 

 
Menü
 
Sands of Time
 
Warrior Within
 
Two Thrones
 
Mentések
 
Kódok
 
Prince of Persia Multimédia
 
Extrák
 
Letöltések
 
Dark Prince
Tartalom
 
Szavazás
Hogy tetszik az oldal?

Nagyon jó
nem rossz
még dolgozz rajta
szánalmas
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavazás
Melyik karakter, szörny tetszik a legjobban?

Prince
Dark Prince
Farah
Kaileena
Dahaka
Klompa
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Végigjátszás

Egy lány fekszik ágyában. Egy katona fut az esőben, a sűrű növényzetben. A lány felriad. Egy sereg áll a domb oldalában egy várost figyel, rohamra készen. Ősz szakállas, hórihorgas, öregember lesből ledöfi a kapuban posztoló katonát. A sereg várakozik egy jelre a domboldalon. A palotából egy rakéta tör fel a magasba, megadva a jelet a sereg támadására. Lezúdul a sereg, harcba bocsátkozva a védőkkel. Hősünk lovon, vágtat a harc közepébe. Apja az áruló nagyvezírt kérdezi. Hősünk tovább lovagol a kaput döngető katonákhoz. A kőkapu beomlik, hősünk elrugaszkodik lováról, még bejut a sziklák alatt. A herceg a porban fekszik.

Induljunk el a katonák felé, hátha tudunk nekik segíteni. Sajnos egy ágyúgolyó beléjükcsapódik, és mindenki meghal. Tereljük figyelmünket a romok felé. Másszunk fel rá. Fent egy nagy szakadék van előttünk. Vagy ugrással, vagy falon futva jussunk át a mélység felett. Induljunk el jobbra. Fussunk fel a falra. Fent kapaszkodjunk fel. Induljunk előre. Nem jutunk sokat előre, egy ágyúgolyó egy faldarabot kiszakít. Ugorjunk át. Itt jobbra a falon futva jussunk át. Menjünk be az ajtón. Verjük szét a padot. Kint egy katonát találunk akit, simán el tudunk intézni. Másszunk fel a létrán, és végezzünk a fenti katonákkal is. (Tudjátok, felfutni rajta, és hátulról agyoncsapni!) :-) Menjünk be a szobába. Itt találunk egy vizes medencét. A vízből kortyolva feltölthetjük energiánkat. Verjük szét a padot. Menjünk ki. Egy videó megmutatja lenti ellenségeinket. Jussunk le, és végezzünk velük. Ha sérültünk volna, másszunk fel a medencéhez. Fussunk be az ajtón, és tovább. Amint kiértünk a szabadba, szétrobban a kinti deszkahíd. Falon futva jussunk át a deszkákon. Másszunk fel a létrán. Fent ellenségek, és egy medence vár ránk. Tegyük dolgunkat. Szemben a falnál - a fejnél - ugorjunk fel a párkányra. Oldalazzunk balra. Ahol kell függeszkedve, araszoljunk. Haladjunk végig. Ahol kell ott egy szintet, essünk le. ('C' gomb "PC") A fali lyukon menjünk be. Persze itt is ellenség fogad minket. Végezzünk velük. Van egy falikút is, ha szükségünk lenne rá. Most következik az ügyességi rész kezdete. Annál az oszlopnál, ami teljesen ép, fussunk fel a falon, és fent ugorjunk egyet hátra. Ha ügyesek voltunk, az oszlopon találjuk magunkat. Forogjunk az erkélynek háttal, és ugorjunk rá. Induljunk előre az ajtó felé.

Végre menthetünk! (2%) - The Maharajah's Treasure Vaults

Induljunk előre. Fussunk a falon. A következő résznél annyival bonyolódik, hogy a végén, még ugranunk is kell. Kapaszkodjunk fel. Fussunk előre a falon. A következő résznél túl magasan van a fal teteje. Fussunk a szemközti falon fel, és a lendület végén ugorjunk hátra. Ha ügyesek voltunk a magas rész tetején vagyunk. Menjünk ki az ajtón. Egy videóban látunk egy tőrt, és az előttünk lévő termet. Természetesen a tőr a célunk, úgy is olyan jól néz ki. :-) Fussunk előre a fal oldalában. Tovább ugyanígy, de a végén ugorjunk egyet. Fussunk fel a falon. Fent előre a fal mentén, lent ugyanígy tegyünk. Menjünk ki az ajtón. Első oszlopos csapdánkkal szembesülünk. Másszunk le, és kerüljük el az oszlopokkal való érintkezést. Fussunk előre a fal mellett. Cél, hogy elkapjuk a kis peremet. Haladjunk jobbra, és ugorjunk át a túloldali falra. (Jobbra + Ugrás) A párkány végén ugorjunk vissza a másik falhoz. Kerüljük el a pengés oszlopokat. Fussunk a bal oldali fal mellett, és a végén ugorjunk egyet. Menjünk ki a szabadba. A következő függőleges falnál, el kell jutnunk a bal oldali oszlopig. Másszunk le kétszer, utána balra, fel, balra, fel, le, balra, le, balra, fel, balra, le. Itt is vagyunk az oszlopnál. Ugorjunk rá. Forogjunk rajta, hogy a másik oszlop háttal legyen nekünk. Az oszlopok segítségével, jussunk le a talajra. Menjünk fel a lépcsőn. Fussunk fel kétszer a szoborra. A kéznél az ujjakkal szemben fussunk fel a szoborra, a tetején ugorjunk hátra. A gyertyáknál fel. A szobor vállán állva, egy magas kürtőt láthatunk magunk felett. Ugrásokkal tudunk feljutni rajta.

Fent szerezzük meg a tőrt. Mikor felvesszük, fentről a plafon leszakad. A tőr ereje abban rejlik, hogy visszapörgeti az időt, ekkor hősünk hátraugrik, és elerüli a leomló veszélyt. Új sárga gömbök jelennek meg életenergiánk alatt. Ahány homokszínű gömbünk van, annyiszor tudjuk visszapörgetni az időt. ('R' gomb "PC") Visszapörgetni nem a végtelenségig tudjuk, csak addig, míg fent a körív el nem fogy. (Max. 10 másodperc.)

Ugorjunk be az ajtón. Bent a padló leomlik. Fussunk a fal mellett, és a végén ugorjunk. Haladjunk tovább ugyanígy. Ha leesnénk, használjuk új idő-visszapörgetési lehetőségünket. Fent kerüljük el a pengés oszlopokat. Másszunk le, és itt is kerüljük ki az oszlopokat. A folyosó végén másszunk fel, és ki az erkélyre.

Hősünk leugrik az erkélyről, és megmutatja apjának új tőrét. A gonosz nagyvezír persze el akarja venni tőle, de hősünk apja nem engedi. Katonák vontatják ki a mágikus homokórát. Egy lány figyeli mindezt az erkélyről. Vesztére figyelmetlenül, mert elkapják. Utazik vissza a sereg friss zsákmányával. Kincsekkel, rabszolganőkkel, és a homokórával. A sereg vezetője mutatja zsákmányát, a szultánnak. A homokóra nagyon megtetszik neki, kíváncsi rá, hogyan tudná hasznosítani. Főgonoszunk elárulja a titkot, a nálunk lévő tőr a megoldás. Kis tanakodás után hősünk belehelyezi a tőrt a homokóra foglalatába. A rabszolganő tiltakozik, biztos tudja mi lesz a következmény. Ezután elszabadul a pokol. A palota omladozik, a katonák vérengző homokszörnyekké válnak. Menekül, ki merre lát, a terem ajtaja bezárul, magunkra maradunk a homokszörnyekkel.

Más préda hiányában ránk rontanak a homokszörnyek. Egyesével küldjük őket a padlóra. Sajnos ettől még nem múlnak ki, csak ha belevágjuk tőrünket. ('E' gomb "PC") Egy ideig elleszünk velük, de ne aggódjunk legyőzési nehézségük folyamatosan nő a játék előrehaladtával. L A terem másik végén van két medence, ott feltölthetjük életenergiánkat. Miután végeztünk az utolsó ellenféllel is, egy fényoszlop jelenik meg. Ezeknél az oszlopoknál lehet menteni a játék során.

Végre menthetünk! (5%) - "You Have Unleashed The Sand of Time"

Hátul igyunk a medencéből, ha szükséges. Induljunk el a kapu felé. A rács jobb oldalán átjutunk. Fussunk fel a lépcsőn. Egy lány menekül előlünk, ő volt, aki ellenezte a tőrbehelyezést. Fussunk utána, de sajnos egy omlás elállja utunkat. Menjünk be az ajtón. Fussunk a falnál előre, a lépcsőnél essünk le. Menjünk le a lépcsőn. A lépcső végén találjuk az első fényes gömböt. Töltsük fel tőrünket. 1. (8/1). ('E' gomb "PC") Innen jobbra van egy oszlopos rész. Fussunk fel a falra, a végén ugorjunk hátra. A rudakon forogva, és ugorva jussunk keresztül, és kapjuk el a falon lévő párkányt. A falon futva jussunk előre. Ugyanígy tovább, de a végén ugorjunk a rúdra. Pörgés, ugrás, és máris a folyosón vagyunk. Ki az ajtón. Másszunk fel a köveken. A fénynél, pedig töltsük fel tőrünket. 2. (8/2). Másszunk le, és előre a folyosón. Ismét meglátjuk a lányt, de most sem érjük utol. A rudakat használva balra jussunk át a mélység felett. Ha szükségünk van energiára, igyunk a kútból. Menjünk be az ajtón. Falon futva jussunk el az első rúdhoz. Jussunk át a rudakon a túloldalra. Falon fussunk el a fenti rúdhoz. Kapaszkodjunk le a rudakon a talajra. ('C' gomb "PC") Itt már várnak ránk ellenfeleink. Ne okozzunk nekik csalódást, és végezzünk velük. Az ágy bal oldalánál, az oszlopoknál lévő falon fussunk fel, és ugorjunk hátra, így elkapva a rudat. Forduljunk a fal felé. Forogjunk, ugorjunk, és amikor elérjük a falat, ugorjunk ismét. Ekkor a fenti rúdra kapaszkodunk fel. Forduljunk meg, forgás, ugrás, máris a párkányon vagyunk. Másszunk be a lyukon. Ha kell, igyunk a kútból, végül álljunk bele a fényoszlopba.

Végre menthetünk! (7%) - "Had I Really Seen Her?"

Fussunk tovább. A másik folyosón, töltsük fel tőrünket. 3. (8/3). A folyosó másik végénél, másszunk fel a kis kőre, onnan ugorjunk hátra a rúdra. Araszoljunk jobbra. Forgás, ugrás, máris fent találjuk magunkat a leomlott szikla tetején. Menjünk előre, és másszunk le. Másszunk be a bal oldali lyukon.

Sejtelmes zenét hallunk. Fussunk végig a folyosón, a függönyök mentén. A következő teremnél, a függőhidakon fussunk középre. Hősünk szomját oltja, a kútból. Szeme elhomályosul, elveszti eszméletét. Nemsokára ott találjuk magunkat, ahol bemásztunk a lyukon, de már a lyuknak hűlt helye. Megfigyelhetjük energiánk pár centivel növekedett. Megtaláltuk kalandunk során az első titkos helyet. (7/1)

Másszunk le a köveknél. Ugorjuk át a szakadékot. Töltsük fel tőrünket. 4. (8/4). Másszunk le a lyukon, ahol az előbb átugortunk. Fussunk tovább.

Elkapja kezünket a lány, aki után futottunk. Kéri a tőrt, de mi jól nem adjuk át neki. Óriási bogarak támadnak ránk, erre a lány egy résen távozik.

Végezzünk a bogarakkal. Ha sérültünk volna, igyunk vizet. Fussunk tovább. A bal oldali ajtónál, hátul töltsük fel a tőrt. 5. (8/5). Ki a folyosóra, és tovább a szemközti ajtón. Célunk lejutni a terem aljára. Ugorjunk előre, és ki az ajtón.

Madarakat látunk akik, elrabolják bajunk okozóját, a homokórát.

Falon futva, jussunk át a túloldalra. Másszunk fel az oszlopra. Ugráljunk az oszlopokon a fali párkányig. Ott ugorjunk a falra, és ereszkedjünk le. Falon fussunk előre, és az oszlopnál ugorjunk. Ekkor átugrunk az oszlopra. Csússzunk le. Végezzünk a bogarakkal. Töltsük fel a tőrt. 6. (8/6). Falon fussunk előre, és ugorjunk rá az oszlopra. Ugráljunk végig az oszlopokon. Fel a köveken. Fent fussunk fel a falon, és ugrás hátra. Jussunk át a rudak segítségével a folyosóra. Fent ugorjunk az oszlopokhoz, és töltsük fel a tőrt. 7. (8/7). Másszunk fel az oszlopra, és ugráljunk végig rajtuk. A párkánynál másszunk le a falon. Lent végezzünk a bogarakkal. A láncos rudakon jussunk át. Végezzünk a bogarakkal. Az omladéknál, ugorjunk a közeli oszlopvégre, és csússzunk le. Lent két kutat is találunk, gondolom nem is kell mondani homokszörnyek várnak ránk. Végezzünk az összes ellenséggel. Töltsük fel tőrünket. 8 (8/8). Ha mindegyik fényes fehér gömböt eltüntettük, akkor most egy új sárga gömb jelenik meg a tőrön. Most egyel több lehetőségünk lesz az időt visszatekerni. Ha szükséges igyunk az egyik kútból. Álljunk bele a fényoszlopba.

Végre menthetünk! (10%) - A Secret Passage

A jobb oldali szekrényt elhúzva megtaláljuk a továbbvezető utat. Fussunk le a lépcsőn. A leszakadt résznél fussunk a bal oldali falon le, a végén ugorjunk. Töltsük fel a tőrt. 9. (8/1). Lépjünk a padlókapcsolóra. Menjünk be a kinyílt ajtón. Induljunk el a híd felé. Sajnos egy omlás leszakítja a hidat. Szemben a falon balra futva jussunk át, a végén, pedig ugorjunk egyet. Máris átjutottunk a hídon. Itt találunk egy másik kapcsolót a padlón, de csak akkor működik, ha ráállunk. Amint lelépünk róla, megszűnik a hatása. Szerencsére találunk itt egy dobozt, amit toljunk a kapcsolóra. Ezután már át tudunk menni az ajtón. A következő teremben egy falikapcsolót találunk, amit ha kihúzunk egy híd, bújik elő, amin középre tudunk jutni. Sajnos túl rövid ideig tart a kapcsoló hatása, és még ehhez jön a játék nehézkes irányítása. :-( Azért nem lehetetlen átjutni a hídon. A következő feladat segíteni a katonának, hogy ki tudjuk nyitni a továbbvezető ajtót. Cél a fenti fogaskerekes részhez feljuttatni a megfelelő négy fényes rudat. A szerkezeten kétféle tekerhető kapcsolót találunk. Az egyik forgatja a szerkezetet, míg a másik felemeli azt. Falból úgy tudjuk kiemelni a rudakat, ha ráállunk a világító jelre. Azért annyira nem könnyű a rudakat kivenni, mert csak bizonyos sorrendben lehet őket kiemelni. Először lépjünk rá a teliholdat jelölő lapra. Ekkor a rúd a szerkezetbe csúszik. Forgassuk el a kereket. Emeljük fel egy szintet, és forgassuk ütközésig a kereket. Sűlyesszük le. Lépjünk rá a vékonyholdas jelre. A második rúd is becsúszik a szerkezetbe. Emeljük fel a szerkezetet. Forgassuk el kétszer, emeljük fel kétszer. Lépjünk rá a kettéosztott jelre. Megvan a harmadik rúd is, már csak egy van hátra. Forgassuk el egyszer jobbra. Sűlyesszük le. Lépjünk az utolsó jelre. Már megvan az összes fényes rúd, már csak a helyükre kell vinnünk őket. Emeljük fel a szerkezetet egyszer. Forgassuk el balra, és emeljük fel. Ha mindent jól csináltunk az összes rúd a helyére került, és egy hídon tovább tudunk jutni. Fussunk át a hídon, és másszunk fel a baloldalon, lévő létrán. Fent ugorjunk a kapcsolóra.

Fény önti el a rudakat, a fogaskerekek, kinyitják az ajtót. A katona, akinek segítettünk átváltozik homokszörnyé, leugrik a létra aljára, és vár ránk.

Másszunk le a létrán, és végezzünk mindkét homokszörnnyel.

Végre menthetünk! (12%) - The Palace's defense System

Jussunk át a csapdákon. Megtaláltuk a következő időzáras kapcsolót. Röviden látjuk, merre kell mennünk, és az ajtót ahol, ki kell jutnunk. Jussunk át a csapdákon, és ki a nyitott ajtón. Kint ellenséget, és egy kutat találunk. Végezzünk velük, ha szükséges igyunk. Miután végeztünk velük, egy fényoszlop jelenik meg.

Végre menthetünk! (14%) - A Booby-Trapped Courtyard

Töltsük fel tőrünket a sarokban eldugott fénynél. 10. (8/2). Az egyik falon fent, van egy időzáras kapcsoló. Fussunk fel a falon, és fent ugorjunk hátra. Fussunk a középen felemelkedett oszlopra fel. És a tetején ugorjunk fel a rúdra. Forgás, ugrás, és fent is vagyunk az oszlopok tetején. Nekifutásból ugorjunk át a folyosóra. Jöttünkre, egy pengés csapda kezd el forogni. Bukfencezve jussunk át rajta. Falon futva jussunk át a mélységen, a végén ugorjunk egyet. Kerüljük el a következő csapdákat is. A folyosó végén a kapcsolónál fussunk fel a falra, és ugorjunk hátra. A rúdon forogjunk, és ugorjunk be az ajtón. A következő teremnél falon fussunk előre, és ugorjunk rá a létrára. Másszunk fel a létrán. Falon futva haladjunk előre. Ugorjunk át a következő folyosóra. Töltsük fel tőrünket. 11. (8/3).

A jobb oldalon lévő sziklára mászunk fel, és ugorjunk balra. Másszunk be a lyukon, és le. Kövessük a függönyöket, majd a függőhidat a középen lévő kútig. Megtaláltuk a második titkos helyet. (7/2)

Visszatérve, a rudakon jussunk át a túloldalra. A falnál kapaszkodjunk a folyosóval szemközt, és ugorjunk hátra. Falon futva kerüljük el a körfűrészeket, majd ugorjunk egyet. Kapaszkodjunk fel, araszoljunk jobbra, és ugorjunk a rúdra. Forduljunk a rúdon az ajtó felé, majd forgás, ugrás. Itt is falon futva kerüljük el a körfűrészeket. Most kétszer kell ezt végrehajtanunk. A másodiknál, már a végén ugorjunk egyet. Ha szükséges az ajtó mellett egy kutat találunk. Fussunk el az ajtó előtt, és jobbra falon futva kerüljük el a körfűrészt. Az itt lévő padlón lévő kapcsoló időzáras az előbbi ajtót nyitja ki. A körfűrészt elkerülve jussunk vissza, és be az ajtón. Ismét egy időzáras kapcsolót látunk. :-( Húzzuk ki teljesen. Kezdjük meg a csapdakerülést, és be az ajtón.

A lányt látjuk lent csatázni a homokszörnysereggel. Hősünk lefut, segíteni neki.

A nagy kék főzombit (Ő lenne az átalakul apánk) kerüljük el, csak a többiekkel foglalkozzunk. Azért vigyázzunk a Nagy Kékre, veszélyes. Ha a lány segítségért kiállt, ne hagyjuk magára, mert, ha ő elvérzik vége a játéknak. Célravezető taktika, a védekezés, döfés, fagyasztás, kaszabolás. A pirosakon fel tudunk futni, és így padlóra küldeni őket, de a kékek ellen ez már nem jó taktika. Ez a terem már ismerős számunkra, első harcunkat is itt vívtuk meg. Hátul két medencét találunk, de sok időnk nincs ivásra. Miután már csak a Nagy Kék áll egyedül, fussunk fel rá, és hátulról kaszaboljuk. Jópárszor el kell ismételnünk, de hamarosan a földön fog feküdni. Ne halogassuk, és vágjuk bele tőrünket, így végérvényesen eltüntetjük életünkből emlékét.

Végre menthetünk! (17%) - Death of A Sand King

Hősünk a földön fekszik tőre tőle karnyújtásnyira. A lány észreveszi a tőrt, és feléje lép. Hősünk ezt észreveszi, és visszaszerzi tőrét. A lány bemutatkozik, ő Farrah, a maharadzsa lánya. Elmondja, csak közösen képesek megszűntetni ezt a rémálmot, és felvenni a harcot a gonosz ellen, így visszahozva az élet normális folyását életükbe.

Igyunk a kútból, és fussunk a lány után. Falon futva jussunk le a homokszörnyekhez. Ne gondolkozzunk sokat, és végezzünk velük. A virágos medencénél ihatunk vizet, feltöltve életenergiánkat. A lépcsőnél töltsük fel tőrünket. 12. (8/4).

Végre menthetünk! (19%) - "I'll Try to Find A Way In"

Fussunk fel a lépcsőn, tovább az ajtó előtt el. Farah itt fog ránk várni, hogy kinyissuk neki a kaput. Balra a párkány végig leomlik, nem is kell mondanom, arra kell mennünk. Falon futva jussunk előre. Végül essünk le a zöld színű tetőre, a sarkon. Falon futva haladjunk előre. A zászlóknál forgás, ugrás, a végén le a zöld tetőre. Lent vissza falon futva a sötétebb tetőre. Innen tovább az ajtóhoz. Forgassuk körbe a kart, amíg ki nem nyílik a lenti kapu. Üssük szét a hordókat, és kapaszkodjunk le. Végezzünk az összes homokszörnnyel. A leomlott híd végében töltsük fel tőrünket. 13. (8/5). Álljunk bele a fényoszlopba.

Végre menthetünk! (21%) - Climbing The Tower

Másszunk fel a kőhalomra. Innen fel a falra. Induljunk el jobbra. Amikor a rúd velünk párhuzamos, ugorjunk rá. A rudakon, néha a falak segítségével, jussunk fel a létrához. Induljunk el balra óvatosan elkerülve a körfűrészt. Fussunk be a függönyöknél.

Itt találjuk a harmadik titkos helyet. (7/3).

Fussunk vissza. Másszunk fel a létrán. Fent induljunk el jobbra. Fussunk végig a falon. Az egyik ilyen futásnál megnyomjuk a fali sárga kapcsolót. Tovább jobbra, elkerülve a körfűrészeket. Fussunk be a még nyitott ajtón. Kerüljük el a lenti pengéket. Fussunk le a lépcsőn, és álljunk rá a sárga jelre.

Farah most már át tud jönni a kinyitott ajtón.

Fussunk fel a lépcsőn.

Farah átkúszik a résen, és kinyitja nekünk a kaput.

Fussunk át a kapun, és tovább előre.

A kép átkúszik a termen, megmutatja, merre kell mennünk.

Fussunk le a lépcsőn, a kapcsolónál ugorjunk. Erre lehúzzuk a kapcsolót. Kerüljük el a tüskés csapdát, és fussunk fel a rámpán. Az időzített kapcsolót húzzuk ki. A folyosó folytatása csapdák tömkelegét rejti. Jussunk át rajtuk, és ki a leereszkedő ajtón. Menjünk vissza a lányhoz. Fussunk tovább le a rámpán. Kerüljük el a csapdát, és haladjunk tovább fel a rámpára. Fent húzzuk meg a kapcsolót.

A terem átrendeződik, és a lány továbbjut. Ő is lehúz egy kapcsolót, ami szintén átrendezi a termet.

Fussunk le, és húzzuk meg a kapcsolót.

A terem átrendeződik, és a lány továbbjut. Ő is lehúz egy kapcsolót, ami szintén átrendezi a termet.

Fussunk le, és húzzuk meg a kapcsolót.

A terem átrendeződik, és a lány továbbjut. Ő is lehúz egy kapcsolót, ami szintén átrendezi a termet.

Fussunk le, és húzzuk meg az utolsó kapcsolót is.

A terem átrendeződik, és a lány továbbjut. Homokszörnyeket lát lent, így elkezdi őket nyilazni.

Menjünk le Farah-hoz. Kapaszkodjunk le a talajra. Végezzünk ellenfeleinkkel. Az ajtó oldalánál két oldalt vizet találunk. Fent az egyik dobozhalom tetején töltsük fel tőrünket. 14. (8/6). Két fehér jelet látunk a talajon. Olyan kapcsolók, amik akkor aktívak, ha rajta van valami. A lánytól balra az egyik halom tetejéről, toljuk le a dobozt. Vonszoljuk a ládát a közelebbi jelre. A másik oldalon, a lenti ládát vonszoljuk a másik jelre. Ekkor két állvány emelkedik fel. Jussunk fel Farah-hoz.

Végre menthetünk! (24%) - The Warehouse

Másszunk fel az állványra, és ugorjunk a jelre. A kinti kapu kinyílt, de időzáras, így sietnünk kell, hogy átjussunk rajta. Farah persze már rég a kapu túloldalán van. Kövessük a folyosót, és kerüljük el a csapdákat. Hamarosan kiérünk a szabadba. Fussunk le a lépcsőn. Jobbra töltsük fel tőrünket. 15. (8/7). Fussunk a madárház felé. Nemsokára pár kalapácsos jelenik meg. Végezzünk velük.

Végre menthetünk! (28%) - The Sultan's Zoo

Kapaszkodjunk fel a fára. Másszunk fel a fára. A fa koronájánál, ugorjunk a magas részhez. Innen kicsit le. A nagy fa jobb ága gyanús számunkra. Ugorjunk oda. Forgás, ugrás, és a kapu tetején találjuk magunkat. Másszunk le. Lépjünk a sárga jelre.

A kapu felnyílik, Farah átjön.

Fussunk előre. Nemsokára keselyűk támadnak ránk. Végezzünk velük. (Folyamatosan védekezzünk. Amikor visszapattan rólunk a madár, akkor menjünk ellentámadásba.) A barlangba húzzuk el a dobozt a fal mellől.

Farah bemászik a résen, és a szomszédos ketrecben rálép a lejre. Ez nyitja ki a madárház ajtaját.

Fussunk a madárketrechez.

A kamera körbemutatja a madárketrecet.

Rudak, pallók, létra segítségével jussunk fel. Ugorjunk át a fához. Jussunk fel a fa ágára. Forgás, ugrás, és feljutunk a ketrec tetejére. Addig tekerjük a kart, amíg lent a kapu ki nem nyílik. Ugorjunk a fényhez.

Végre menthetünk! (28%) - A Top A Bird Cage

Jussunk le a kapuhoz. Jobbra a fali kapcsolóra fussunk fel.

Egy létra bújik elő a falból, amin Farah fel is mászik.

Fussunk be a kapun, és kövessük a barlangot. Végezzünk a bogarakkal. Másszunk fel a hordókhoz. Üssük szét őket. Induljunk el balra a falon, a jelnél ugorjunk, a kapcsolóra. Engedjük el, és menjünk be az ajtón. Húzzuk el a dobozt.

Farah át kúszik a résen.

Töltsük fel tőrünket. 16. (8/8). Új tartállyal bővült tőrünk. Menjünk ki, és fussunk le a barlangban. Üssük szét a hordót a kapcsolónál. Húzzuk ki a kapcsolót. Kerüljük el a csapdákat, és jussunk át a lecsukódó ajtó alatt. Ugorjunk át a hídon.

Végre menthetünk! (33%) - Cliffs And Waterfall

Fussunk vissza Farah-hoz. Tovább a falon futva balra. Másszunk fel a fára. Fent a koronánál, ugorjunk át a másik fára. Ennek a tetejéről, pedig a párkányra. Védekezve, győzzük le mindkét keselyűt. Induljunk el jobbra. Kapaszkodjunk a párkánynál, a fa felé. Ugorjunk a fára, és csússzunk le. Töltsük fel tőrünket. 17. (8/1). Falon futva jussunk a következő fához. Másszunk fel rá. A lombkoronáról, ugorjunk a másik fára. Másszunk fel. Fent ugorjunk a vízeséshez. Védekezve győzzük le a keselyűket. Ha szükséges igyunk a vízből. Menjünk a párkányhoz, és oldalazzunk jobbra. Másszunk le. Ugráljunk át a hídon. Addig forgassuk a kart, míg az ajtó ki nem nyílik. Ugorjunk rá a fára. Az aljáról a másik fára. Ennek az aljáról, pedig a talajra ugorjunk. Falon futva jussunk a kapuhoz. Farah már itt vár minket. Fussunk be. Közös erővel végezzünk a bogarakkal. Fussunk tovább a folyosón. Győzzük le a ránk támadó bogarakat. Ha szükséges itt ihatunk is. Haladjunk tovább. Hamarosan egy beomlott falhoz érünk. Másszunk be. Itt végezzünk az összes homokszörnnyel.

Végre menthetünk! (33%) - The Baths

Fussunk fel a lépcsőn. Az ajtó előtti jelre toljuk rá a vázát.

Farah bekúszik a résen, és bent megnyomja az ajtót, nyitó kapcsolót.

Menjünk be. Jussunk le a lengő csapdákat elkerülve a talajra. Innen ugorjunk a rúdra. Forgás, ugrás, a következő rúdra. Itt ugyanolyan részt találunk, ahol az előbb lejöttünk. Itt szökellve jussunk fel. Kerüljük el a gerendát, és fussunk ki.

Ahova kijutottunk tele van homokszörnnyel. Farah fentről nyilazva segít nekünk. (És jól hátbalő néha. :-( )

Végezzünk az összes ellenféllel. Több helyen is tudunk inni, ha szükségünk lesz rá. Még ne mentsünk! Toljuk a szobrot a fali jelre. Álljunk rá a mentés előtti sárga jelre. Ha lelépünk róla, Farah rááll helyettünk. Most a szökőkút jobb oldalánál lévő lejre fussunk fel. Induljunk el jobbra, és be a nyitott ajtón. A leghátsó szobában forgassuk el a kereket, míg a víz le nem folyik. Kifelé, töltsük fel tőrünket. 18. (8/2). Fussunk rá a sárga jelre, így ki tudunk jutni az ajtón. Mivel kint lefolyt a víz, keressük meg a lenti dobozt, ami előtt van egy kis faajtó. A falon látunk egy párkányt, ahova fussunk fel. Ugorjunk a rúdra. A rúdról az oszlopra. Az oszlopról a következő oszlopra. Innen a rúdra. Araszoljunk balra. A rudak segítségével, ugorjunk a kapcsolóra.

A láda előtti kis faajtó félig felemelkedik.

Ugorjunk le a talajra. A terem másik oldalában van egy hasonló párkány, mint ahova az előbb felfutottunk. Jussunk fel a párkányra. Ugorjunk végig a rudakon, és az oszlopokon. Végül eljutunk a másik kapcsolóhoz.

Amint lehúztuk, a kis ajtó teljesen felemelkedik.

Menjünk oda a dobozhoz, és toljuk be az ajtón.

A doboz lesett egy szinttel lejjebb.

Hagyjuk el a termet ott ahol bejöttünk. Kerüljük el a csapdákat. A túloldalon, toljuk a dobozt le a vízesésen. Ha szükséges igyunk. Lent a dobozt toljuk a létra alá.

Végre menthetünk! (33%) - Above The Baths

Másszunk fel a létrára, és töltsük fel tőrünket. 19. (8/3). Át a falon. Oldalazzunk a deszkákig. Ahol a rács hiányos, menjünk át. Araszoljunk balra. Ugorjunk az oszlopra, onnan a párkányra. Most jussunk teljesen jobbra. Itt szükséges lent, és fent is kapaszkodni. Ugorjunk a rúdra. Onnan tovább a deszkákra. Falon fussunk előre. A következő résznél is tegyünk ugyanígy. Jussunk át a rudakon a túloldalra. Üssük szét a hordót. Kerüljük el a csapdákat. Siessünk, mert az ajtó időzáras. A következő teremnél homokszörnyek várnak ránk. Végezzünk velük.

Végre menthetünk! (33%) - "There's Something Glowing Up There"

Fussunk fel a lépcsőn. Toljuk a szekrényt a rúd alá. Kapaszkodjunk fel a rúdra. Ugorjunk az oszlopra. Ugráljunk végig az oszlopokon, majd végül a rúdra. Ugorjunk a talajra. Töltsük fel tőrünket. 20. (8/4). Hátul fussunk a falon, a kardhoz.

A herceg suhint a karddal párat, próbálgatva azt.

Fussunk vissza. Verjük szét az ajtót. Kövessük lefelé a lépcsőket. Jobb oldalon verjük szét a falat.

Fussunk be, és kövessük a függönyöket. Itt találjuk a negyedik titkos helyet. (7/4)

Fussunk tovább lefelé, a végén verjük szét a kaput.

Végre menthetünk! (33%) - "There's Something Glowing Up There"

Verjük szét a falat, és fussunk le a lépcsőn. Kint fussunk el balra, és húzzuk el a kőládát, teljesen a rúddal szemközti falig. Közben a lány bekúszott a résen. A kőládáról fussunk fel a falra a végén, ugorjunk. Lendüljünk át a következő rúdra, onnan, pedig a talajra. Innen ugorjunk át szembe. Oldalazzunk jobbra. Kapaszkodjunk le két szintet. Araszoljunk a párkányon jobbra. A párhuzamos falaknál, szökelljünk fel. Oldalazzunk jobbra. Fent ugorjunk a fehér fényhez. Töltsük fel tőrünket. 21. (8/5). Azon az oldalon, ahol a kapu van, kapaszkodjunk le. Oldalazzunk jobbra. Ugorjunk a fal felé. Másszunk fel a párkányon a kapuhoz. Fent tekerjük el a kereket. A kinyílt ajtó mögött végezzünk a bogarakkal. Húzzuk el a követ.

Farah bekúszik, és a túloldalon rááll a kapcsolóra. Ekkor a falból kőlapok bukkannak elő.

Jussunk át. Másszunk Farah után fel a létrán. A következő folyosón győzzük le ellenfeleinket. A folyosó jobb oldalán hátul üssük szét a falat. Az itt lévő folyosón van egy kút ahol ihatunk.

Végre menthetünk! (43%) - Day Break

Fussunk ki a világos folyosóra, le a lépcsőn. Üssük szét a hordókat. Lépjünk rá a jelre a padlón.

Farah átfut az ajtón.

Menjünk utána.

Kint többerős ellenfél is fogad minket.

Nagy nehezen le tudjuk győzni ellenfeleinket. A lépcső aljában jobbra hátul találunk vizet.

Végre menthetünk! (46%) - A Soldier's Mess Hall

Fussunk le a lépcsőn. A földön heverő oszlopra másszunk fel. Fussunk a falon jobbra a rúdig. A rudak, és párkányok segítségével jussunk fel a fehér gömbhöz. Töltsük fel tőrünket. 22. (8/6). A párkányról ugorjunk a fenti rúdra, onnan a bejárathoz. Végig a padlókapcsolóhoz. Fussunk ki a szabadba. Induljunk el jobbra. Ugráljunk végig a rudakon, és jussunk fel az erkély tetejére. Innen fel. Kerüljük el a csapdákat, és a végén fussunk fel a narancssárga jelre. Ott ugrás hátra. Engedjük el a kapcsolót, és menjünk be az ajtón. Fussunk le a lépcsőn, és húzzuk le a kapcsolót.

Farah, most már fel tud jönni a létrán.

Fussunk vele a félig kinyílt ajtóhoz fel.

Farah bekúszik a rés alatt, és rááll a kapcsolóra.

Fussunk be, és a jelnél, fent ugorjunk a kapcsolóra.

Kint a híd leereszkedik. Most már át tudunk menni rajta.

Töltsük fel tőrünket. 23. (8/7). Álljunk a jelre, és fussunk ki az ajtón. Ki az erkélyre Farah-val. Az állványnál másszunk le. Fussunk a híd felé. Nemsokára ellenségek rontanak ránk. Győzzük le őket. A híd tövében találunk kutat, ahol ihatunk.

Végre menthetünk! (46%) - The Drawbridge

Fussunk át a hídon, és be a kapun. Tekerjük el a kereket. Menjünk be. Fussunk fel a lépcsőn. A rudakon jussunk el a kapcsolóig. Ugorjunk rá.

Farah nemsokára feljut, és lehúzza a kapcsolót.

Ugorjunk megint a kapcsolóra.

Farah átmegy a hírda, és elfordul a szerkezettel. Nemsokára felmászik a köveken. Fent meghúz egy kapcsolót. Ekkor a szerkezet elfordul, és felemelkedik.

Másszunk fel a köveken. Kerüljük el a körfűrészt. Fent ugorjunk a deszkára. Onnan ki a lyukon.

Hercegünk megigazítja ruháját, vállrészétől megszabadul.

Kapaszkodjunk le. Jobbra verjük szét a hordókat. Falon futva kapjuk el a rudat. Forgás, ugrás. Menjünk be az ajtón. Fussunk fel a lejnél a falra, a tetején ugrás.

A szerkezet elfordul.

Fussunk rá a deszkákra.

Farah meghúzza a kapcsolót. A szerkezet velünk együtt elfordul.

Ugorjunk rá a párkányra, és onnan a létrára. Balra húzzuk meg a kart.

Farah a megjelenő létrán felmászik.

Ugorjunk vissza. Menjünk az ajtóhoz.

Farah átkúszik a résen, és a túloldali kapcsolónál felnyitja a kaput.

Fussunk ki.

Farah átfut a hídon, a keselyűk között.

Győzzük le a keselyűket. Fussunk át a hídon.

Amikor átérünk, a híd mögöttünk összeomlik.

Végre menthetünk! (50%) - A Broken Bridge

Jobbra vizet találunk, bal oldalon pedig töltsük fel tőrünket. 24 (8/8). Új tartállyal bővült tőrünk. A híd elején kapaszkodjunk le. Araszoljunk jobbra. Ugorjunk az oszlopra. Onnan tovább a másik oszlopra, és tovább a falra. Araszoljunk végig a párhuzamos falig. Ugrálva jussunk le. Lent gyorsan fussunk balra. Fel az erkélyre, a tetején ugrás hátra, a rúdra. Forgás, ugrás az erkély tetejére.

Farah sürget minket.

Az erkély másik végén másszunk le. Kapaszkodjunk a végén fel. Ugrás az oszlopra. Innen csússzunk le. Töltsük fel tőrünket. 24. Másszunk fel a másik oszlopra. A tetejéről ugorjunk a bástyára. Oldalozzunk balra, a végén másszunk le. Tovább balra. A kőnél, kapaszkodva araszoljunk balra. Nemsokára megtanulhatjuk, hogyan kell egyensúlyoznunk. Egy keskeny gerendán egyensúlyozzunk át. Itt jobbra ihatunk. Menjünk be a bejáraton. Induljunk el jobbra. Falon futva ugorjunk a rúdra. Ugráljunk végig.

Végre menthetünk! (52%) - "I'll Meet You At The Baths"

Másszunk le. Egyensúlyozzunk, ha lehet üssük le a keselyűket. Ha levertek minket a földre, hátul, ugrálva a falon feljuthatunk a rúdra. Fent húzzuk meg a kart. Ekkor lent kinyílik az ajtó, és feljön egy létra. Másszunk le, és húzzuk meg a kart.

Átrendeződik a helység, és bogarak lepik el a talajt.

Végezzünk a bogarakkal. Ha még végeztünk volna az összes keselyűvel, akkor másszunk fel a létrán. Egyensúlyozzunk addig, amíg a keselyűk ránk nem támadnak. Végezzünk velük. Amikor végeztünk velük. Jussunk le a talajra, és töltsük fel tőrünket. 26. (8/2) menjünk oda, ahonnan a bogarak kijöttek. Bent találunk egy időzített kapcsolót. Ha kihúzzuk kint a kapu, felemelkedik. A célunk feljutni a gerendákra, és átfutni a kapu segítségével a túloldalra. Miután átértünk, töltsük fel tőrünket. 27. (8/3) Bent húzzuk le a kart. Kint felemelkedett egy létra. Falon futva jussunk el oda. A padlón lévő jelre állva lent a kapu kinyílik. Gyorsan csússzunk le a létrán, és fussunk ki a kapun. Fussunk be a barlangba. Verjük ki a falat. Egyensúlyozzunk át a gerendán. Jobb oldalon másszunk le, és araszoljunk jobbra. Jussunk le a vízhez. Végezzünk a bogarakkal, majd töltsük fel tőrünket. 28. (8/4) Ha szükséges igyunk. A jobb oldalon másszunk fel, és egyensúlyozzunk át a gerendán. Egészen lent alattunk látunk egy barlangot. Jussunk le a barlanghoz, közben végezzünk a ránk támadó denevérekkel.

Végre menthetünk! (55%) - Waterfall

Egyensúlyozzunk át a gerendán. A barlangban üssük szét a falat. A túloldalon, a deszkákon fussunk át. Üssük szét a falat. A következő deszkákon is fussunk át. Végezzünk a denevérekkel. A cseppköveken ugráljunk végig. Vigyázzunk, csak rövid ideig maradhatunk a cseppköveken.

Végre menthetünk! (57%) - A Cavern of Ladders

Ugráljunk végig a cseppköveken. Töltsük fel tőrünket. 29. (8/5) Fussunk át a deszkákon, és jussunk le a tóhoz. Kövessük a barlangot. Egy tágas pincébe jutottunk el, ahol vödrök, és gerendák vannak. Induljunk el balra. A kis résznél másszunk fel. Ugorjunk rá a kötélre, onnan a fényoszlopba.

Végre menthetünk! (60%) - An Underground Reservoir

Másszunk fel a falra a jobb oldalon. A kis résznél ugorjunk át. Tovább balra, a hosszú gerendán. Innen jobbra. Végezzünk a denevérekkel. Tovább jobbra. A végénél másszunk fel az oszlopvégre. Tovább jobbra. A kötélnél ugorjunk, és lendüljünk a rácshoz. Tovább balra. A gerendán ugorjunk a kötélre. Lengjünk át a következő kötélre, onnan be a bejáraton. Kerüljük el a csapdákat. Töltsük fel tőrünket. 30. (8/6) Kapaszkodjunk fel. Húzzuk le a kart. Végezzünk a denevérekkel. A kinyílt részen másszunk le, közben kerüljük el a csapdákat. Kint toljuk le a ládát. Végezzünk a denevérekkel. Jussunk le a vízhez. Ha szükséges igyunk. Toljuk a ládát a fehér ködhöz. Másszunk fel. Töltsük fel tőrünket. 31. (8/7) Másszunk fel jobbra. Araszoljunk jobbra. A rácsnál ugorjunk át. Tovább jobbra. Ugorjunk át a kötélre, onnan lengjünk át a másik kötélhez. Tovább a harmadik kötélre. Innen lendüljünk be a bejáraton. Jussunk át a csapdákon. A rudak segítségével jussunk át a párkányra. Verjük szét fent a falat. Menjünk be a bejáraton.

Itt találjuk az ötödik titkos helyet. (7/5)

Másszunk le. Töltsük fel tőrünket. 32. (8/8) Egy új hellyel bővült tőrünk. Jussunk vissza a kötélhez, és másszunk fel. Fent erős ellenfelek támadnak ránk. A helységben tudunk inni. Győzzük le őket. Töltsük fel tőrünket. 33. (8/1)

Végre menthetünk! (62%) - Out Of The Well

Fussunk be a folyosón, és ugorjunk a kötélre. A terem két oldalán egy-egy kapcsolót látunk. Lengjünk a kötéllel. Először a fehérre ugorjunk, és onnan vissza a kötélre. Lengjünk a sárga felé. Ugorjunk a sárga kapcsolóra, onnan vissza a kötélre. Lengésből ugorjunk a még nyitott ajtó felé, és fussunk be. Töltsük fel tőrünket. 34. (8/2) Húzzuk ki a kapcsolót, és fussunk be az ajtón. Nemsokára sok ellenfelünk támad. Győzzük le őket.

Végre menthetünk! (65%) - The Sultan's Harem

Fussunk át a függönyön, és üssük szét a falakat. Töltsük fel tőrünket. 35. (8/3) Húzzuk meg a zöld kapcsolót. A mentésnél felemelkedik egy rács. Jussunk vissza, és fussunk be. Üssük szét a falat. Falon futva a mélységnél jussunk át. Töltsük fel tőrünket. 36. (8/4) Farah-t közben erősen támadják. Üssük ki a falakat, és győzzük le ellenfeleinket.

Végre menthetünk! (65%) - What Did You Call Me?

Farah simogatja a fekvő herceget. A herceg felugrik, és folytatják útjukat.

Toljuk el a szobrot.

Farah átkúszik a résen, és kinyitja a következő ajtót.

Forgassuk el a kart, addig, amíg az ajtó ki nem nyílik. Fussunk be az ajtón, és tovább a folyosón. Forgassuk el a tükröt, míg a fény befelé nem irányul. Menjünk be a terembe. Itt is sok ellenfél vár már ránk. Végezzünk velük. A talapzat oldalában ihatunk.

Végre menthetünk! (69%) - The Hall Of Learning

Állítsuk át a tükrök helyzetét, amíg a fény a talapzat sárga részébe, nem irányul.

Állvány tőr a magasba.

Másszunk fel az állványra. Onnan ugorjunk az ajtónál lévő gerendára, onnan tovább az ajtó feletti párkányra. Falon futva balra. A rudakon ugráljunk végig.

Farah meghúz egy kapcsolót. Mögötte a polc szétválik, és előtűnik egy új sárga jel a falon. A fénysugarat most oda kell majd irányítanunk.

A fali jelre fussunk fel. A polc kitolódik a falból. Jussunk fel a tetejére, onnan falon futva jobbra. A következő résznél ugrás a létrára. A létra tetején vigyázzunk a csapdára. Jobbra töltsük fel tőrünket. 37. (8/5) Ugorjunk fel a gerendára. Haladjunk balra. Ugorjunk át a másik gerendára. Kapaszkodjunk le. Kerüljük el a körfűrészeket. Üssük szét a falat.

Kövessük a folyosót, és megtaláljuk a hatodik titkos helyet. (7/6)

Fussunk vissza a körfűrészeknél középre. A gerendán egyensúlyozzunk középre. Állítsuk át a tükröt, hogy a szemközti falra világítson. Jobbra egyensúlyozzunk végig. A rudakon jussunk fel. Irány jobbra, a deszkáknál kapaszkodjunk le. Itt úgy állítsuk a tükröket, hogy a terem túlsó részénél megvilágítsa a prizmát. Ekkor a fény lefelé irányul. Induljunk el a fal mellett. Az első oszlopnál kapaszkodjunk le kétszer. Kerüljük meg az oszlopot. Ugorjunk át a másik tetejére. Onnan jussunk el a tükörhöz. Forgassuk el kilencven fokkal, arra emerről jöttünk. Kövek csúsznak ki a falból. Jussunk át Farah-hoz. Hátul kapaszkodjunk le a polc tetejére. Töltsük fel tőrünket. 38. (8/6) Jussunk vissza az első kőlaphoz. Ugorjunk a kötélre. Lendüljünk át a másikra, onnan pedig a fali párkányra. Jussunk jobbra a létrához. Ugorjunk rá, és másszunk fel. Üssük ki a falakat. A második teremben húzzuk meg a kart. Menjünk ki az első szobához. Húzzuk ki a tükröt a folyosóra. Kint a középső tükröt húzzuk a falhoz félre, a hátsót pedig középre. A lényeg, hogy a fény a létra felé irányuljon. A létránál lévő tükröt állítsuk úgy, hogy a sugár a hátsó teremben lévő prizmát érintse.

A lenti kapu előtt lévő jelre világít a fény, ezáltal a kapu kinyílik.

Fussunk be a harmadik szobába. Másszunk ki a lyukon, és jussunk le a padlóra. Menjünk be a kapun, és vegyük fel az új kardot. A kard mögötti kapcsolót húzzuk ki. A terem túloldalán kinyílt a kapu, de idővel bezáródik. Fussunk át a termen, és fussunk be a nyitott kapun. Kint homokszörnyek fogadnak minket. Végezzünk velük.

Végre menthetünk! (71%) - Observatory

Fussunk vissza, és fel a kék lépcsőn.

Farah segítségével az emelvény felemelkedik.

Ugorjunk át a párkányra. Töltsük fel tőrünket. 39. (8/7) A rudakon jussunk fel. Állítsuk a kart úgy, hogy kifelé álljon. A rudakon jussunk középre. Az oszlopnál ugorjunk a jobb oldali bolygó rúdjára. Innen a karhoz le. Az itteni kart úgy állítsuk, hogy befelé álljon. Vissza a rudakon az oszlopra. Innen forogjunk balra, és ugráljunk a kapcsolóig.

Amint súlyunk lehúzza a kart, a bolygók állása megváltozik.

Ugorjunk a fali jelre. Ekkor kőlapok csúsznak elő a falból. Sokat ne nézelődjünk, mert hamarosan visszahúzódnak a falba. Fussunk a falon balra. A karral ne foglalkozzunk, jussunk fel az oszlopra. Innen pedig balra a kapcsolóra.

Amint lehúztuk a kapcsolót, lent az ajtó kinyílik.

A kürtőben lévő kábeleken csússzunk le. Fussunk ki a folyosóra. Amint kiérünk csapdák aktivizálódnak.

Farah a résen feljut, és kinyitja a szemben lévő ajtót.

Itt találhatunk vizet, ha szükségünk lenne rá. Jussunk át a csapdákon. A sarkon túl újabb csapdákkal találkozunk. Jussunk át rajtuk. Miután kijutottunk erős ellenfelek fogadnak minket. A híd két oldalánál lévő medencékből ihatunk. Győzzük le ellenfeleinket.

Végre menthetünk! (75%) - Hall Of Learning Courtyards

Másszunk fel a létrán. Ugorjunk a gerendára. Innen át a másik gerendára. Győzzük le a keselyűket. Ugorjunk át a következő gerendára. Innen a kötélre. Lengjünk be, és ugrás a falra. Innen tovább a rúdra, balra. Forgás, ugrás, máris az erkélyen vagyunk. Falon futva jussunk el a gerendához. Innen jobbra, a rúdra. Ugorjunk az erkély tetejére. Végezzünk az utolsó két keselyűvel is. Falon futva jussunk a jobb oldali gerendára. Innen ugorjunk a kötélre. Tovább a másik kötélre, onnan az erkély tetejére. Falon futva tovább jobbra. Kapaszkodjunk le. A benti helységben tekerjük el a kart, míg Farah ki nem jut. Kint a párkányon oldalazzunk a bejáratig. A lépcsőn lefelé kerüljük el a csapdákat. Lent végezzünk a bogarakkal. Töltsük fel tőrünket. 40. (8/8) Egy új tartállyal bővült tőrünk. Kint találkozunk a lánnyal. Ha szükséges ihatunk a medencékből. Fussunk fel a lépcsőn. Végezzünk a bogarakkal. Kerüljük el a mélységet. Amikor kiérünk a szabadba, ellenfelekbe botlunk. Végezzünk az összessel. Lent mindkét helyen töltsük fel tőrünket. 41-42. (8/1-8/2) Másszunk vissza a várfokra.

Végre menthetünk! (75%) - On The Ramparts

Ugorjuk át a leomlott várfalat. Balra kapaszkodjunk ki a korlátra. Ugorjunk a rúdra, és tovább a gerendára. Másszunk fel a gerendára. Oldalazzunk balra. Ugorjunk a várfalra. Induljunk el a fényes gömb felé.

A várfal alattunk beomlik. A herceg leesik a mélybe. Leértünk a börtönbe. A kamera végigjárja a börtönt. Hősünk megszabadul felesleges ruhájától.

Csússzunk le a létrán. Most egy hosszú, és idegesítő ügyességi rész következik. Falon futva kapcsolókat kell benyomnunk. A kapcsoló hatására, rácsos párkányok csúsznak elő a falból, segítve lejutásunkat. Segítségünkre lesznek rudak, és létrák. Miután lejutottunk a padlóra. Ellenfele rontanak ránk. Hátul ihatunk. Nagy nehezen győzzük le az összes homokszörnyet. Töltsük fel tőrünket. 43. (8/3) A víz mellett verjük szét a hordókat. Itt egy padlókapcsolót találunk. Valahol találunk egy ketrecet, amit toljunk a kapcsolóra.

Végre menthetünk! (79%) - A Prisoner Seeking An Escape

Fussunk át a kinyílt ajtón. A folyosón kerüljük el a pengéket, és érintsük a fali kapcsolót. Fussunk ki az ajtón. Most célunk, hogy feljussunk a terem legtetejére. Persze jó nehéz lesz, de minket ez ne tántorítson el. Töltsük fel tőrünket. 44. (8/4) Két oldalon két időkapcsolót találunk. Miután kihúztuk szemben a fal bejön középre, de folyamatosan visszahúzódik a helyére. Csak úgy tudunk szökellve feljutnunk, ha mindkettő közel van egymáshoz. Mindkét kapcsolót húzzuk ki, és jussunk fel a fal tetejére. Fel a falra, és ugorjunk a gerendára. Végezzünk a denevérekkel. A gerenda végéről ugorjunk át a lenti gerendára. Most egy trükkös rész következi. Két oldalon falikapcsolók. Szemben a falak a kapcsolók hatására közelebb jönnek. Ugorjunk az egyik oldalon lévő kapcsolóra, vissza a gerendára. Onnan ugrás a másik oldalon lévő kapcsolóra, vissza a gerendára. Egyensúlyozzunk előre. Szökellve jussunk fel a fal tetejére. Fussunk fel a falra, és a rudak segítségével ugráljunk fel a gerendára. A gerenda végéről ugorjunk a rúdra, onnan át a szemközti talajra. Töltsük fel tőrünket. 45. (8/5) Most az a cél, hogy a jelek, és rácsos lapok segítségével, feljussunk a gerendára. Innen ugorjunk a létrára. Másszunk fel. Fent Farah már csatázik a homokszörnyekkel. Győzzük le ellenfeleinket. A lépcsők tetején falikutat találunk. Ahol leomlott a várfal, töltsük fel tőrünket. 46 (8/6)

Végre menthetünk! (81%) - "At Last We're Here!"

Fejünk Farah ölében van, és simogat minket. A herceg, csalást érez, de a lány megnyugtatja az ellenkezőjéről.

Fent a víznél álljunk a jelre. Induljunk el jobbra. A felemelkedett oszlopra másszunk fel, és tovább falon futva a deszkákhoz. Nyomjuk be a jelet. Másszunk le. A helység másik végében felemelkedett egy másik kőoszlop. Jussunk oda, és innen is a deszkákra. Lökjük le a ládát, és lent toljuk a sárga jelre. Másszunk fel a dobozra, és nyomjuk be a jelet. A kapu kinyílt. Fussunk ki, és töltsük fel tőrünket. 47 (8/7) A keselyűket győzzük le. Fussunk be a kapun. Töltsük fel tőrünket. 48. (8/8) Egy új tartállyal bővült tőrünk. Fussunk tovább, és üssük ki a falat.

Bent találjuk a játék utolsó hetedik titkos helyét. (7/7)

Fussunk vissza a mentéshez, és mentsünk.

Végre menthetünk! (81%) - "At Last We're Here!"

Fussunk vissza a lányhoz, és lépjünk be az ajtón. Elérkeztünk a játék legnehezebb részéhez. A lifthez! Menjünk Farah mellé. A szerkezet felemelkedik. Nemsokára homokszörnyek támadnak ránk. Most főleg nem magunkra, hanem Farah-ra kell vigyáznunk. Folyamatosan védekezzünk, és lent harcoljunk. Amikor a lány segítségért kiállt, ne habozzunk, és segítsünk rajta. Két oldalon vizet találunk. Amikor lehetőségünk van, állítsuk meg az időt, és végezzünk az ellenfelekkel. Nem lesz könnyű ez a rész, elsőre nekem 1,5-2 órámba került. L Ha legyőztük az összes ellenfelet, és csalás nélkül, akkor büszkék lehetünk magunkra. "Nekem most csak fél órámba telt." :-) Ugorjunk a jelre, onnan hátra. Menjünk ki a kis liftre. Liftezzünk fel. Itt találjuk a szultán kincseskamráját.

Végre menthetünk! (83%) - The Hourglas

Fussunk végig a fal mellett, és ugorjunk a homokóra tetejére.

A herceg a homokórába helyezi a tőrt, de nem képes beledöfni, hiába kéri a lány. Hamarosan megjelenik a Nagyvezír, és hőseinket egy szélviharral eltávolítja, egyenesen a sírkamrába. A herceg keresi a kiutat, közben a lánnyal beszélget. A sír kinyílt a lány persze jól lelépett.

Fussunk le a lépcsőn. Amikor kiérünk egy függönyös teremhez, érünk. A függönyök mögött teleportok vannak, de csak a megfelelő sorrendben lehet továbbjutni. Az ajtókat az óramutató járásával ellenkezőleg írom le. Ahol bejöttünk az a nulla. Sorrend a következő: 4, 1, 5, 7. Felkerültünk az emeletre. Persze itt is teleportok vannak. Sorrend a következő: 6, 1, 5.

Végre megtaláltuk a lányt, aki egy medencében úszkál. A herceg leveti fegyvereit, és belemártózik a vízbe. A lány elúszik, hősünk követi. Összefonódik kezük, akár egy álomban. És tényleg álom volt, mert a herceg fegyvereitől megfosztva ébred az egyik szarkofágon.

Homokszörnyek támadnak ránk, de mivel nincs fegyverünk, nem tudjuk felvenni a harcot. Kerüljük ki őket, és fussunk ki a fényekhez. A tükröket állítsuk úgy, hogy az emelvény oldalában lévő jelre világítson. Vegyük fel a kardot. Most már tudunk ismét harcolni. :-) Menjünk vissza a homokszörnyekkel, és végezzünk velük. Látjuk új kardunkkal csak egy csapás, a szörnyek végleges likvidálása. :-)

Végre menthetünk! (90%) - The Tomb

Fussunk vissza a fényekhez, és üssük szét az ajtót. Menjünk ki az erkélyre.

Farah-t látjuk fent szaladni.

A rudakon jussunk fel. Fent győzzük le ellenfeleinket. Mivel már nincs tőrünk, nem tudjuk visszatekerni az időt. :-( Ezentúl figyelnünk kell minden mozdulatunkra.

Végre menthetünk! (90%) - "Farah Come Back!"

Másszunk fel a falon. Ha szükséges igyunk. Másszunk fel az oszlopra. A tetejénél ugorjunk a másik oszlopra, onnan pedig a gerendára. A gerendánál a rúdra, onnan pedig a bejáratnál lévő gerendára. Győzzük le a denevéreket. Innen az oszlopra, és csússzunk le. Menjünk be. Fussunk a falon előre, majd szökellve jussunk fel. Fent hasonlóan jussunk feljebb. Végezzünk a homokszörnyekkel. Ha szükséges igyunk.

Végre menthetünk! (93%) - Climbing The Tower Of Dawn

A következő ügyességi rész nehéz lesz. Fussunk fel a falra, onnan a rúdra. Fel a gerendára. Kapaszkodjunk fel. A gerendánál ugorjunk át a bal oldali gerendára. Innen az oszlopra. Ugorjunk át a másik oszlopra. A lyuknál ugorjunk a falra, és fel. Kapaszkodjunk fel az erkélyre. Haladjunk tovább. A kőfalnál denevérek támadnak ránk. Végezzünk velük. Tovább balra. A párhuzamos falaknál szökelljünk fel. Araszoljunk balra. Nemsokára denevérek támadnak ránk. Végezzünk velük. A zászlóknál ugorjunk át. Egyensúlyozzunk tovább. A lenti rúdra kapaszkodjunk le. Araszoljunk jobbra. A végén a fal segítségével ugorjunk fel a fenti rúdra. Gyorsan menjünk a falhoz. Győzzük le a denevéreket. A zászlóknál ismét ugorjunk át. Ahol párhuzamos falak vannak, szökelljünk fel. A párkányokon jussunk el a zászlókig. Onnan a leomlott falhoz. Tovább balra. A párhuzamos falaknál, szökelljünk le a talajra. Lépjünk a jelre. Ekkor kint az erkély leomlik. Falon futva jussunk át, és be a nyitott kapun. A létrákon ugrálva jussunk fel. Közben végezzünk a denevérekkel. Fent végezzünk a homokszörnyekkel. Hátul ihatunk. Másszunk fel a köveken, onnan pedig le.

Végre menthetünk! (95%) - The Setting Sun

Másszunk vissza, és fel az oszlopra. Onnan a rudakon ugráljunk végig, majd araszoljunk jobbra. Ugorjunk oda, ahol a fal kitört. Araszoljunk jobbra. Ugorjunk fel, és ugrás hátra. Egyensúlyozzunk a gerendán végig. Falon futva jussunk tovább. A törött falnál a gerendára másszunk ki. Végig a falhoz. A párhuzamos falakon szökelljünk fel. Itt jobbra tudunk inni. Falon futva jussunk balra. A hídon végezzünk a denevérekkel. Egyensúlyozzunk át a gerendán. A hídon végezzünk a denevérekkel. Balra induljunk el, és fussunk a falon. Ahol az oszlopot látunk, ugorjunk. Másszunk fel az oszlopon. Ugorjunk előre. Másszunk fel a következő oszlopon is. Ugorjunk a rúdra, onnan fel. Fent fussunk a létra felé. Falon futva ugorjunk a létrára. Másszunk fel. Ugorjunk a bejárathoz.

Farah küzd a homokszörnyekkel, de kevés eredménnyel. A lányt lelökik a mélybe. A tőrt belevágja a talajba, ott függ lefelé. A herceg a segítségére siet, de már csak a tőrt tudja elkapni. Hősünk nem engedi el, ezt látja a lány is. Nem akar fájdalmat okozni a hercegnek, így elengedi a tőrt, és lezuhan a mélybe. A herceg kiált utána, de a halott lány már nem hallhatja. Hősünk bosszúéhesen ront rá az ellenségre.

Végezzünk ellenfeleinkkel. A lyuknál kutat találunk.

Végre menthetünk! (98%) - Honor And Glory

A herceg lejut a fekvő lányhoz, és siratja. Hamarosan megjelenik a Nagyvezír, és a tőrt ellenében megígéri, feltámassza a lányt. Hősünkre a tőr csak bajt okozott, akit szeretett mind meghalt. Felugrik a homokóra tetejére és belevágja a tőrt. Visszapörög az idő, és visszajutunk a támadás előestéjéig. Farah , és a herceg is felriad. Esik az eső, a herceg fut az őserdőben. Feljut a rémült lányhoz, és elmeséli mi történt vele mióta nála, van a tőr. Megjelenik a Nagyvezír, aki végképp végezni akar a herceggel.

Háromszor győzzük le a Nagyvezír hasonmását, végül kardunkkal üssük ki az erkélyre.

A Nagyvezír kiesik az erkélyre. Hősünk megy utána.

Végezzünk az álló Nagyvezírrel.

A herceg után jön a lány, akit meg akar csókolni hősünk, de a lány nem hagyja magát. Erre a herceg visszatekeri az időt, és az erkélyről egy fán távozik. A lánynak annyi ideje van, míg megkérdezi a férfi nevét. A herceg megmondja: KAKOLÚKIA. Ez a név a lány álmai hősének neve. Beteljesülne a lány álma?

Vége.

 
Lehetőségek

Beállítás Kezdőlapnak!

Hozzáadás a Kedvencekhez!

 
Pontos Idő
 
Naptár
2024. Július
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
<<   >>
 
Látogatók
Indulás: 2006-04-06
 
Animáció

 
CHAT
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Háttérzene
 
Prince
Tartalom
 
Társoldalak
 
Bannerek
 
Linkek
 
Szavazaás
Szerinted melyik a legjobb Prince of Persia rész?

Prince of Persia The Sands of Time
Prince of Persia The Warrior Within
Prince of Persia The Two Thrones
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!