A Herceg:
A játékban őt irányítjuk. Különleges képességekkel rendelkezik, mint mondjuk falonfutás, vagy akrobatikus mutatványok fém csöveken. A kaland során egyre jobb kardokkal gazdagodik Hercegünk, és a végére egy olyan kardja lesz ami a legerősebb szörnyet is egy ütéssel kettévágja.
Farah:
A másik túlélője a katasztrófának, különleges nyaklánca miatt nem alakult át szörnyé. Íjával téríti ellenséges barátainkat jobb belátásra. Néha viszont mint a valóságban is véletlenül eltalál minket, ami olyankor a legkellemetlenebb, amikor egy rakat csúnya arcú, nem túl barátságos szörny vesz körül és csak egy ütés kell, hogy meghalj. Ilyenkor elnézést kér tőlünk ami nagyon kedves, hiszen valóságban is ezt tennénk, ha hasbalőnénk barátunkat egy nyíllal :).A történet előre haladtával érzelmi szálak is szövődnek a Herceg és közte....
Visier:
A gonosz mágus előre tudta, hogy mi fog történni. De ahelyett, hogy szólt volna királyának, a helyzetet kihasználva még direkt segített is, hogy a szerencsétlenség előidéződjön. A játék folyamán meg kell vele is mérkőznünk.
Sharaman:
A herceg apja. Elégedetlen a fia teljesítményével, amivel az éri el, hogy a Herceg bizonyítani akar neki, hogy méltó lesz a királyi trónra. A látnok tanácsaira hallgat, hiszen nem tudja, hogy a látnok már rég ellene dolgozik. |